کدخبر : 674
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۹:۴۴
۲ دیدگاه

پرسش از شما پاسخ از مسئولین

soal az shoma

اين هفته موضوع مورد پرسش مربوط به تطويل زمان پاسخگويي به ارباب رجوع در يکي از ادارات شهرستان است.
يک شهروند تويسرکاني طي نامه اي که در آن تمامي مشخصات خود را عنوان نموده است به درج اشتباهي نام مالکان اصلي در چند سند ملکي اشاره کرده و افزوده است: «از سال 1389 به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان تويسرکان مراجعه کرديم و کليه مدارک خواسته شده را در آبان 91 تحويل اين اداره داديم و قول دادند که پس از يک هفته اشتباهات را تصحيح و اسناد را تحويل دهند.
وي در نامه خود اشاره کرده است که برخي از اين سندها در گرو بانک بوده و قرار است پس از تصحيح اين اسناد جايگزين شوند. اما حدود 20 روز پيش که به اداره ثبت اسناد و املاک مراجعه نموديم متوجه شديم که هيچ اقدامي صورت نگرفته و پرونده را بايگاني کرده اند و پس از مراجعه به مسئولان، ما را به برخورد شخصي با کارمندي که کار را انجام نداده تشويق مي کردند!!!

امتیاز:
(0) (0)
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
نظرات بازدید کنندگان
  1. مگر کارمندان برای دادن جواب  به ارباب باید عحله کنند؟ فرصت کنند  جواب میدهند دیگر. این قدر عحله برای چیه؟

    • آره بابا منم نمیدونم این همه عجله برای چیه؟ بذار حداقل 10 سالی بگذره بعد اعتراض کن. واقعا اگه این کارمندای مسئولیت پذیر نبودن این همه جلو افتادگی رو چطور میتونستیم بدست بیاریم.
      با تشکر از ندای توی لطفا از این مباحث انتقادی بیشتر بگذارید. ممنون

دیدگاه شما

*